logo

-- EDITORIAL || CULTURA || SPORT || PAGINA ELEVILOR || DINCOLO DE TISA || INTERVIU || DIASPORA SIGHETEANA || PSIHOLOGIE || CULINAR || EDITORIAL --


Ce rol joacă social media în marketingul cazinourilor? PDF Imprimare Email 152 Afişări
Scris de Sighet Online   
Marţi, 30 Aprilie 2024 16:13

Pentru succesul unei afaceri, este nevoie de un marketing bun. Acest lucru este valabil și în ceea ce privește cazinourile. Oricum, internetul și motoarele de căutare au un rol central în marketingul operatorilor de jocuri de noroc în toată lumea, inclusiv în România.

Se folosesc mai multe metode, precum PPC (Pay Per Click), o metodă foarte profitabilă prin care cazinourile au ajuns în motoarele de căutare cu multe oferte atractive pentru potențiali clienți. 

O altă metodă des utilizată este marketingul organic, adică SEO (Search Engine Optimisation). Agențiile au atras mulți clienți pentru că aceștia și-au găsit singuri calea către oferte. Este foarte simplu să găsești pe internet un bonus la depunere avantajos, dintr-o singură căutare.

Totuși, SEM (Search Engine Marketing) este baza oricărei strategii pentru că le include pe cele două de mai sus. Acestea sunt metodele clasice de marketing online, care nu lipsesc și care sunt foarte bine puse la punct. Dar cazinourile au mai găsit un „câmp de bătălie”: rețelele sociale. Despre acestea vom discuta cel mai mult în articolul de față.

 

Influența tot mai crescută a social media

O afacere, cum este și un casino, știe că va găsi mulți oameni pe o rețea socială. De fapt, persoanele își petrec cel mai mult timp cât sunt în online pe astfel de site-uri și aplicații. Așadar, nu-i de mirare că social media a devenit un loc atât de populat de tot felul de reclame. 

Aproape oricine are un cont pe minim o rețea socială. Ne este mai ușor să comunicăm cu prietenii, familia și chiar să ne facem noi cunoștințe. Dar acestea nu sunt doar canale de comunicare între oamenii din diferite colțuri ale lumii. Toate companiile, oricât de mici, au conturi prin care încearcă să se promoveze. Prin rețelele sociale, știrile sunt și ele răspândite cu o rapiditate foarte mare.

Și cazinourile își fac reclamă în acest fel, dar în cazul lor, sunt de luat în seamă mai multe reglementări. Lucrurile sunt mai complicate și că implică reclame, iar publicul nu le recunoaște întotdeauna în acest mod.

 

Percepția publicului

Percepția publicului, în special a tinerilor, în ceea ce privește jocurile de noroc, este un subiect intens discutat de autorități și nu numai. S-au făcut numeroase cercetări pe această temă și s-a ajuns la concluzia că mulți minori nu văd în reclame un conținut advertorial, adică de promovare a unui produs. 

Drept urmare, încep să urmărească cazinouri online pe Facebook, Instagram sau alte rețele. Când vor deveni adulți, sunt șanse mai mari ca aceștia să își deschidă un cont de jucător pe acele platforme. În cazuri cu adevărat nefericite, aceștia încearcă să-și deschidă cont chiar înainte de împlinirea vârstei legale de 18 ani, folosind buletinul unui părinte.

 

Reclame responsabile

Pentru protecția minorilor despre care vorbeam mai sus, au apărut mai multe reglementări. Odată cu apariția Meta, s-au schimbat și regulile în ceea ce privește modul în care cazinourile își pot face reclamă pe Facebook sau Instagram. 

Desigur, există o restricție în care operatorii nu pot crea campanii publicitare pentru regiunile unde jocurile de noroc sunt interzise și pentru conturile de minori. Dar aceste lucruri sunt valabile și pentru Google. 

Pe deasupra, există comisii care supraveghează limbajul folosit. Aceste comisii sunt foarte atente ca reclamele să nu fie false, înșelătoare sau agresive. Este totuși destul de greu să „măsori” agresivitatea, deci în acest caz, se lucrează în permanență la criterii.

 

Provocările industriei

Pentru operatorii de jocuri de noroc, promovarea produselor pe rețelele sociale poate deveni mult prea complicată încât să merite atât de mult efort. Agențiile mari din lume și din România nu au nici prea multe motive să investească sume consistente într-o astfel de promovare. Au deja o bază solidă de jucători și sunt cunoscute prin intermediul altor canale, precum Google, reclame la televizor sau chiar afișe publicitare pe stradă.

În schimb, companiile mai mici văd în reclamele din social media un mod prin care își pot face o bază de clienți. Este, în principiu, o modalitate mai ieftină și mai directă prin care pot ajunge în atenția oamenilor. 

Dar acest tip de promovare vine și cu mai multe provocări pentru cazinourile online. Am văzut deja că reglementările reprezintă un element. Altul constă în recenziile negative pe care riscă să le aibă chiar pe pagina lor. Partea plină a paharului este că atât cazinourile, cât și jucătorii, se bucură de o mai bună comunicare.

 

Concluzii

Rețelele sociale joacă un rol important în viața multora. Este o metodă prin care poți rămâne în contact cu cei apropiați și prin care afli lucruri noi. Este de asemenea un loc plin de tot felul de reclame. Și cazinourile online aleg să se promoveze în acest fel, dar trebuie să respecte mai multe reguli. Aceste reglementări sunt pentru protecția persoanelor vulnerabile, cum ar fi minorii.

 

Share
Ultima actualizare Luni, 06 Mai 2024 16:45
 

Dr.Max - Farmacie

Sustine Sighet-Online.ro

Amount: 


Banner
Banner
Banner
DICTIONAR ONLINE:

Vremea


.
.
.

©Copyright 2008 - 2013 Sighet-Online.ro    Termeni si conditii  |  Sitemap  |  RSS  |  Despre noi  |  Contact