logo

-- EDITORIAL || CULTURA || SPORT || PAGINA ELEVILOR || DINCOLO DE TISA || INTERVIU || DIASPORA SIGHETEANA || PSIHOLOGIE || CULINAR || EDITORIAL --


Primaria Sighetu Marmatiei a comunicat procedura de declarare a decesului şi eliberare a adeverinţei de înhumare, respectiv a certificatului de deces, pe perioada situaţiei de urgenţă PDF Imprimare Email 566 Afişări
Scris de Sighet Online   
Joi, 02 Aprilie 2020 18:22

Aparţinătorii decedatului nu se mai prezintă la sediile serviciilor publice comunitare locale de evidenţa persoanelor / stare civilă pentru declararea decesului şi ridicarea adeverinţei de înhumare / certificatului de deces. Medicul / medicul de familie care a constatat decesul ori persoana desemnată la nivelul spitalului / unităţii medicale / serviciului de medicină legală va transmite copia electronică a certificatului medical constatator al decesului şi a actului de identitate al defunctului prin e-mail la adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau prin fax la nr. 0262310168. În lipsa actului de identitate al defunctului vor trimite în format electronic dovada eliberată de instituţiile competente prin care se confirmă datele de identificare ale decedatului. Documentele în format electronic vor fi trimise cel târziu până în a 3 - a zi de la data încetării din viaţă a persoanei, pentru a înlătura necesitatea aprobării parchetului pentru întocmirea actului de deces. În acest termen de 3 zile se cuprind atât ziua în care s-a produs decesul cât şi ziua în care se face declaraţia. În cazul în care decesul nu a fost declarat în termenul prevăzut anterior, întocmirea actului de deces se face numai cu aprobarea parchetului. SPCLEP Sighetu Marmaţiei va înregistra decesul şi va întocmi adeverinţa de înhumare / incinerare pe care o va transmite în format electronic prin email sau fax la unitatea medicală / medicul de familie care a constatat şi declarat decesul, care o va înmâna aparţinătorului defunctului. Unitatea medicală / medicul de familie trebuie să trimită prin poştă documentele originale (în format fizic) privind pe defunct (certificatul medical constatator al decesului şi actul de identitate al defunctului sau dovada eliberată de instituţiile competente prin care se confirmă datele de identificare ale decedatului ) la SPCLEP Sighetu Marmaţiei – Starea civilă, în termen de 30 de zile de la încetarea stării de urgenţă. Certificatul de deces se va elibera persoanei îndreptăţite după încetarea stării de urgenţă.

Comunicat Primaria Sighetu Marmatiei.


Share
 

Sustine Sighet-Online.ro

Amount: 


Banner
Banner
Banner
DICTIONAR ONLINE:

Curs valutar


Horoscop


Vremea


Un mic zâmbet


.
.
.

©Copyright 2008 - 2013 Sighet-Online.ro    Termeni si conditii  |  Sitemap  |  RSS  |  Despre noi  |  Contact