logo

-- EDITORIAL || CULTURA || SPORT || PAGINA ELEVILOR || DINCOLO DE TISA || INTERVIU || DIASPORA SIGHETEANA || PSIHOLOGIE || CULINAR || EDITORIAL --


FACECONOMICS PDF Imprimare Email 2176 Afişări
Scris de Vasile Vancea (Marketing analist for PGC Group, Valencia – Spania)   
Sâmbătă, 14 Decembrie 2013 16:06

Globalizarea pieţelor a devenit inevitabilă, adaptându-se la noile cerinţe mondiale. Tehnologiile actuale grăbesc acest proces cu o viteză inimaginabilă chiar şi în trecutul apropiat, iar noile unelte virtuale stau la dispoziţia şi îndemăna oricărei persoane cu acces la internet. Paginile sociale au creat adevărate tzunami în aproape toate ramurile cunoscute ale unei societăţi: economie, politică, cultură, industrie, mişcare socială, etc.
Există multe cărţi centrate pe influenţa paginilor sociale asupra societăţii în general, dar ‘Faceconomics. Like it!’ e mai mult decăt o analiză subiectivă, provocăndu-ne la o adevărată incursiune în viitor.
Autorul Aldous Mina este consultant in domeniul Afacerilor Internationale cu o carieră de invidiat ca şi angajat al Guvernului SUA, consultant al Statului Virginia pentru companii mici, medii si mari, colaborator al Fondului Monetar International, contractor al Bancii Mondiale si fost voluntar al US Peace Corps în Romania.
Cartea lui, ne deschide o lume plină de oportunităţi inexistente cu câţiva ani în urmă. Dezvoltarea technologică, explozia internetului şi apariţia paginile sociale (Facebook, Twiter, LinkedIn, etc) au deschis o nouă perspectivă în găsirea, analiza si penetrarea  noilor pieţe de desfacere. 
Faceconomics reprezintă o adaptare la scara micro şi macro-economică a societăţii în care trăim, societate în care fiecare individ are acum puterea de a influenţa. Faceconomics este agentul multiplicativ care se poate aplica la nivel de afacere, cultură, societate, politică şi în final, de ce nu, la un nivel global.
Ceea ce a început printr-o dorinţă de a partaja evenimente personale cu prietenii, a devenit în scurt timp o platformă comună globală, de opinii, idei, nemulţumiri, dorinţe, ducând la transparenţă, creativitate şi cooperare. Experienţele şi opiniile personale împărtăşite pe paginiile sociale devin sondaje de încredere pe piaţa de consum, ajutând crearea, dezvoltarea şi imbunătăţirea modelelor de afaceri.
Înţelegerea dorinţelor, aşteptărilor şi opiniilor sociale, reflectate zi de zi pe aceste pagini pot duce la îmbunătăţirea comportamentului social şi adaptarea doctrinelor şi proiectelor politice la adevaratele nevoi ale populaţiei.
Conditiile de piata la nivel global s-au schimbat, iar adaptarea este singura opţiune pentru competitivitate şi succes în viitorul descris de Aldous Mina. Acceptarea şi întelegerea termenului Faceconomics poate deveni pe viitor diferenţa între eşec şi succes, economic sau social.
O lectura simplă şi la subiect care pare un adevărat jurnal de călătorie în trecut, prezent şi viitor. 
„Lumea în care trăim a devenit cu adevărat globală.”
Pentru a afla mai multe despre cum faceconomics crează, influenţează sau controlează latura culturală, politică sau economică a unei societăţi şi prin extensie a fiecărui individ, vă aşteptăm pe 28 decembrie la evenimentul de lansare de carte în Sighetu Marmaţiei. 
Eveniment organizat în strânsă cooperare cu Rotary Club Sighet, Radio Sighet si Sighet-online.ro. Eveniment susţinut în limba Engleză, cu intrarea pe bază de invitaţie. Număr limitat de locuri.
Pentru detalii vizitaţi facebook.com/faceConomicsSighet2013
(e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza ) sau sediul Rotary Sighet.
 
AUTOR: Vasile Vancea (Marketing analist for PGC Group, Valencia – Spania)
 

Share
Ultima actualizare Duminică, 15 Decembrie 2013 13:29
 

Dr.Max - Farmacie

Sustine Sighet-Online.ro

Amount: 


Banner
Banner
Banner
DICTIONAR ONLINE:

Vremea


.
.
.

©Copyright 2008 - 2013 Sighet-Online.ro    Termeni si conditii  |  Sitemap  |  RSS  |  Despre noi  |  Contact