Impactul publicității stradale prin reclame luminoase asupra afacerii tale Imprimare 205 Afişări
Scris de Sighet Online   
Miercuri, 12 Aprilie 2023 12:43

Afacerea ta are nevoie de mai mulți clienți și de o creștere a vizibilității? Publicitatea stradală prin reclamele luminoase poate fi soluția perfectă pentru a-ți atinge obiectivele de afaceri la nivel local.

Intrarea într-o piață în creștere sau într-o piață cu competiție mare poate fi dificilă pentru orice afacere indiferent de industria în care activezi. Întreaga experiență a promovării și marketingului poate fi provocatoare mai ales pentru o afacere nouă  care vrea să devină vizibilă la nivel local sau pentru o afacere care caută să îmbine mai multe tipuri de promovare. 

Publicitatea stradală poate fi o soluție eficientă și accesibilă pentru promovarea afacerii tale. 

Această metodă de publicitate poate ajuta la creșterea vizibilității afacerii tale, a numărului de clienți și la consolidarea brandului în special în cazul unei afaceri locale. 

Promovarea stradală prin reclame luminoase sau promovare online?

Promovarea stradală și promovarea online sunt două metode distincte de promovare a afacerii dar la fel de importante. 

Deși promovarea online este în continuă creștere și este din ce în ce mai importantă pentru afacerile din zilele noastre, promovarea stradală nu ar trebui neglijată deoarece are un impact diferit. În fapt, promovarea stradală trebuie inclusă în mixul de marketing alături de promovarea online din mai multe motive, în special în cazul afacerilor unde concurența este foarte mare precum farmaciile, spre exemplu.

 

Targetezi o audiență largă

În primul rând, publicitatea stradală printr-o reclama luminoasa led  poate face ca afacerea ta să ajungă la o audiență mai largă la nivel local. 

De exemplu, oamenii care nu sunt conectați la internet sau nu sunt activi pe rețelele sociale pot fi în continuare expuși la panourile tale publicitare luminoase pe care le poți amplasa atât în zona afacerii tale cât și în alte zone de interes. 

 

Este o metodă de promovare eficientă din punct de vedere al costurilor

În al doilea rând, publicitatea stradală poate fi o metodă mai accesibilă și mai eficientă de promovare pentru afacerile locale sau mici care nu au un buget mare de marketing sau pentru acele afaceri care nu vor să scoată bani din buzunar de fiecare dată pentru promovare.

Prin această metodă de promovare plătești o singură dată și te bucuri de beneficii pe termen lung.  Astfel că, costul publicității stradale poate fi mult mai mic decât costul promovării online, așadar afacerile mai mici pot beneficia de această metodă de promovare fără a investi prea mult.

 

Poate fi combinată cu succes cu alte metode de promovare

În al treilea rând, publicitatea stradală sau panourile luminoase pot fi acea metodă utilizată în tandem cu promovarea online pentru a spori efectul campaniilor de marketing. 

De exemplu, o afacere poate crea o campanie publicitară stradală și o poate promova online prin intermediul rețelelor sociale sau a reclamelor plasate pe site-uri web. 

Această abordare poate ajuta la creșterea gradului de recunoaștere a brandului și la atragerea de noi clienți într-un mod mai accelerat și mai eficient.

Avantajele publicității stradale în promovarea afacerii tale

 

Iată și alte câteva beneficii ale utilizării publicității stradale în afacerea ta:

 

Versatilitate

Panourile cu reclama luminoasă  pot fi amplasate atât în spațiile exterioare, cât și în cele interioare. În plus poți rula diverse mesaje, de la denumirea afacerii, la prețuri și promoții sau alte informații de interes pentru clienții tău. 

 

Nu este considerată o promovare intruzivă

Cu toții suntem bombardați zilnic cu promovare digitală, ceea ce poate face ca o nouă reclamă online să fie percepută ca fiind intruzivă și să fie ignorată de către clienții tăi. 

Însă publicitatea stradală este percepută ca fiind mai puțin intruzivă și poate îmbunătăți percepția consumatorilor asupra brandului tău.

 

Promovare eficientă

O reclamă luminoasă are mai multe șanse să fie citită de către oameni atunci când aceștia așteaptă la semafor sau trec pe lângă locația business-ului tău, decât atunci când își petrec timpul pe rețelele sociale unde multitudinea de anunțuri îi po copleși. 

 

Te ajută să îți crești și să îți consolidezi brandul

Publicitatea stradală poate fi utilizată atât în locația afacerii tale cât și în puncte strategice, pe care clienții tăi le frecventează în mod constant.

 Atunci când oamenii trec constant pe lângă o reclamă luminoasă sau un panou publicitar, aceștia vor simți că brandul tău este unul cunoscut și de încredere.

 

Reclamele luminoase sunt personalizabile

La fel ca în mediul online, publicitatea stradală poate fi adaptată publicului țintă și brandului tău. 

În plus, acestea îți oferă posibilitatea de a modifica cu ușurință informațiile pe care vrei să le transmiți, ori de câte ori ai nevoie.

 

Share
Ultima actualizare Miercuri, 19 Aprilie 2023 10:36