Ce sunt infograficele și instructograficele? Imprimare 441 Afişări
Scris de Sighet Online   
Marţi, 15 Noiembrie 2022 08:10

Infografică și Instructografică: La ce sunt folosite?

Infografica și instructografica sunt parte a unui mare organism sub numele de marketing. Aceste două practici sunt folosite pentru a atrage atenția, a mări calitatea site-urilor și a diferitor alte produse grafice și așa mai departe. Chiar și obișnuitul tău site cu păcănele online nu ar fi atât de popular dacă nu ar fi conținut câteva exemple de infografică.

 

Deci, în acest articol vom vorbi despre ce este infografica și instructografica și vom înțelege la ce sunt folosite aceastea.

Ce este o infografică?

Infografica este, în sine, o reprezentare vizuală a unui oarecare tip de informație sau date pe o pagină web și nu numai. Fie că este vorba despre un studiu al tendințelor de pe piață, un grafic al finanțelor anuale sau un ghid pas cu pas cu să montați un calculator personal. Un infografic este ceea ce vă ajută mai ușor să înțelegeți și să asimilați diferite tipuri de informație sub forma unor grafice.

 

Deși majoritatea persoanelor consideră că scopul unui infografic este doar de a informa, acest lucru nu este chiar corect. Scopul unui infografic este de a furniza informația într-un mod distractiv și captivant pentru public. Totul se rezumă la diferite elemente grafice, combinații de culori și imagini. Nu există un tip de infografică unică pentru toate tipurile de sarcini. Infograficele sunt de diferite tipuir, și, în dependență de necesitatea ta, ai nevoie de un tip sau altul.

 

În general, infograficele sunt folosite pentru unul sau mai multe dintre următoarele motive:

● Ilustrarea datelor: Prezentați vizual statistici, fapte și cifre folosind diagrame, grafice și alte instrumente grafice.

● Simplificarea unui subiect complex: Explicați concepte dificile cu ajutorul ilustrațiilor și a indicațiilor vizuale.

● Realizarea unei comparații: comparați vizual două sau mai multe produse, servicii, caracteristici, mărci sau concepte.

● Crearea gradului de conștientizare: răspândiți informații despre o cauză importantă sau creați conștientizare și vizibilitate a mărcii.

● Rezumarea conținutului mai lung: reutilizați videoclipuri lungi, postări de blog și rapoarte în infografice de dimensiuni mici.

 

Înainte de a alege un tip de infografic, ar fi mai bine să vă decideți de ce anume aveți nevoie de acesta. Odată ce a-ți decis însă, alegerea acestuia va fi extrem de ușoară.

 

Ce este instructografia?

Intructografia devine din ce în ce mai populară din punctul de vedere a unei metode de explicare a datelor complexe unui utilizator de rând. Folosirea acestei metode face ca procesul de consum a unui serviciu sau produs să fie mult mai ușor de înțeles și aplicat în viața reală după citirea unei instructografii decât după citirea unei instrucții pas cu pas doar că în format textual. Acest lucru se datorează faptului că, odată ce un desginer grafic se apucă să construiască o instructografie, acesta trece prin toate părțile prin care va trece viitorul utilizator.

 

De exemplu, cum crezi, ar fi mai ușor să înțelegi cum să montezi un monitor doar dintr-o instrucție textuală sau folosind o instructografie în care fiecare pas este ilustrat cu animații sau imagini cât se poate de clare? Este evident faptul că a doua variantă este mult mai mult probabil să fie aleasă de majoritatea consumatorilor.

 

Crearea acesteia însă, nu este cea mai importantă parte pentru un designer grafic. Cel mai important este să distribui acea instructografie prin canalele care trebuie. De la rețele de socializare până la mult-iubitul Pinterest, toate aceste canale sunt extrem de potrivite pentru asemenea content. Asemenea instrucții grafice pot fi însoțite și de învechitele, dar actualele, ghiduri textuale. Dacă însoțești un astfel de ghid textual cu o instructografie destul de bine făcută, utilizatorii tăi vor fi de zeci de ori mai informați și fericiți. Acest lucru nu doar că va ridica popularitatea unui singur post dar și a întregului canal.

De ce să folosești instructografie?

Ei bine, luând în considerare următoarele motive, cred că toată lumea ar dori să dea o șansă la Instructographics:

● Învățare: Mai mult de 80% din învățare se face vizual.

● Partajabil: deveniți viral cu toate creațiile fantastice pe care le-ați făcut. Oferă ceva care să stimuleze publicul să împărtășească.

● Memorabil: De ce ne amintim reclamele TV? În primul rând din cauza mesajului, apoi a culorilor, mesajului, formelor și a tuturor acestor lucruri pentru a crea un atractiv. Același lucru este valabil și pentru instructură.

● Valoare: oferă o adevărată valoare publicului, făcând întregul proces de învățare convenabil pentru ei.

● Construirea mărcii: Instructographics este o modalitate excelentă de a crește în mod natural gradul de cunoaștere a mărcii. Arată autoritatea ta și că ești un veteran în domeniul tău.

● Atrăgătoare: infograficele inteligente au întotdeauna succes în a capta globul ocular.

● Trafic: un conținut relevant atunci când este furnizat generează interes în rândul publicului dvs., aducând fluxuri de trafic pe site-ul dvs.

 

Deci, aceste tipuri de informații grafice pot fi folosite practic oriunde, mai ales în domeniile care necesită explicații constante. De asemenea, instructografiile pot fi combinate cu orice alt tip de date cum ar fi blog-uri, postări pe rețele de socializare și chiar articole academice.


Share
Ultima actualizare Miercuri, 23 Noiembrie 2022 14:21