Când apelezi la o agenție de publicitate? Imprimare 1096 Afişări
Scris de Sighet Online   
Duminică, 25 Martie 2018 20:41

Cine mai crede că poți avea o afacere serioasă în ziua de azi fără a avea un site, este foarte naiv. Indiferent dacă activitatea afacerii se desfășoară în mediul online sau offline, un site de prezentare sau de vânzare este imperios necesar oricărui antreprenor de azi. Mai mult decât atât, un site este oglinda unei afaceri și oferă clienților posibilitatea de a te cunoaște înainte de a apela la serviciile tale.

Dacă la începuturile dezvoltării acestui domeniu trebuia să ai cunoștințe tehnice solide și găseai greu pe cineva care să te ajute la partea de creare site, in ziua de azi exista multe firme specializate in acest segment. În ziua de azi poți apela la o agentie de publicitate care, pe lângă factul că crează site-ul, îl și optimizează pentru a obține randament maxim, în timp ce unele agenții oferă chiar și servicii de scriere conținut pentru site. Important e doar să îți dorești să începi pe acest drum, că de restul se ocupă agenția de publicitate.

Un site oferă în ziua de azi numeroase oportunități de venit, important fiind ca cei interesaț de serviciile/ produsele pe care le oferi, să ajungă la site-ul tău, iar modul de prezentare pe care-l oferi online să le confere garanția că au de a face cu o firmă serioasă, în care pot avea încredere chiar și fără să cunoască antreprenorul din spatele afacerii.

Totuși, cum pe net sunt milioane de site-uri, pentru ca un potențial cumpărător al produselor/ serviciilor tale să afle de existența ta, e nevoie ca site-l tău să apară pe primele pagini ale căutărilor pe Google la cuvintele cheie potrivite afacerii tale. Deja încep să se complice lucrurile? Ei bine, tocmai aici e partea mai dificilă, de optimizare site, pe care o agenție de publicitate o poate face pentru ca afacerea ta să fie cât mai repede găsită de către potențialii tăi clienți. Cunoscută mai mult sub acronimul SEO (Search Engine Optimization), optimizarea ajută la creșterea traficului unui site prin intermediul motoarelor de căutare.

Avantajul optimizarii unui site este că se realizează o singură dată, iar rezultatele sunt permanente. Cu alte cuvinte, e ca și cu plantarea unui pom: plantezi o singură dată și culegi roadele toată viața, doar că în SEO nu există sezoane de recoltă, ci ai beneficii care cresc constant.

Un sfat de final este să nu lași munca aceasta pe mâna unor amatori, ci alege o agenție de marketing care are specialiști ce stăpânesc acest domeniu de activitate.


Share