Şi în România, publicitatea a început să se mute pe internet Imprimare 502 Afişări
Marţi, 31 Mai 2011 08:32

Tot mai multe companii aleg să se promoveze pe site-uri. Valoarea pieţei de publicitate online din Romania a atins, în anul 2010, cifra de 86 milioane lei (20,4 miloane euro), în creştere cu o treime faţă de anul anterior, arată ediţia de anul trecut a studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de asociaţia IAB România şi PwC România.

 

Cifra este cea mai mare înregistrată până acum în patru ani de când se colectează şi se raportează informaţiile despre vânzările de publicitate online de la principalii furnizori din piaţă. Astfel, valoarea pieţei de publicitate online a crescut cu 32% faţă de anul 2009 (când a fost de aproximativ 65 milioane lei) şi cu 19% faţă de valoarea din 2008 (72,4 milioane lei). Creşterea a fost continuă, de la un semestru la altul în ultimii doi ani, spun reprezentanţii pieţei.

Al doilea semestru al anului trecut a înregistrat o valoare record de aproape 44 milioane lei, în creştere cu 11% faţă de acelaşi semestru din 2009 (39,6 milioane lei) şi cu 5% faţă de primul semestru al anului 2010 (aproximativ 42 milioane lei).

 

sursa: evz.ro


Share
Ultima actualizare Marţi, 31 Mai 2011 08:49