logo

-- EDITORIAL || CULTURA || SPORT || PAGINA ELEVILOR || DINCOLO DE TISA || INTERVIU || DIASPORA SIGHETEANA || PSIHOLOGIE || CULINAR || EDITORIAL --


La cat timp e bine sa schimbi prosoapele din camerele de hotel pe timpul pandemiei? PDF Imprimare Email 86 Afişări
Scris de Sighet Online   
Vineri, 18 Septembrie 2020 07:39
Camera de la hotel este diferita de cea de acasa, de dormitorul personal. Daca acasa poti sa inlocuiesti lenjerii, prosoape cand doresti si e alegerea ta cat de mult le vei folosi, in cazul unui hotel lucrurile sunt putin diferite. E in joc sanatatea si siguranta clientilor, de aceea inlocuirea prosoapelor, in primul rand, si apoi a lenjeriilor, cat de des putem, este esentiala.
Daca lenjeria va putea fi schimbata dupa fiecare client si va putea fi igienizata mai rar, prosoapele de hotel si pensiune au un alt statut. Ele trebuie curatate foarte des, nu trebuie refolosite dupa uscare, daca nu au fost igienizate inainte. Continutul mare de bacterii, acarieni care se pot aduna in mediul umed, iritatiile si neplacerile la nivelul pielii aparute dupa folosire, iata doar doua motive pentru care patronii si administratorii de hoteluri, pensiuni, dar si de moteluri, de ce nu, ar trebui sa schimbe prosoapele murdare.
Specialistii in curatenie si igiena in HoReCa sunt de parere ca este bine sa schimbi orice prosoape hotel dupa fiecare 24 de ore, asta daca se observa folosirea lor, clientul a facut baie, s-a sters deja cu ele. Daca nu sunt folosite deloc cat sta un client in camera vor trebui inlocuite cu unele noi oricum cand vine urmatorul client, asa sunt regulile stricte de igiena in hotelurile importante.
Cand e imperioasa schimbarea prosoapelor din camerele de hotel?
· Cand s-au murdarit si murdaria e vizibila. Prosoapele se pot pata, pot sa aiba probleme dupa ce au fost spalate, pot ramane urme de uzura sau de folosire. Daca sunt urme de murdarie oricat de fine pe oricare dintre partile prosopului el trebuie inlocuit cu unul nou;
· Cand au uzura prea mare, nu mai au o estetica potrivita pentru o camera de hotel de lux. In timp orice fel de tesatura se uzeaza. Unele se uzeaza mai tare, altele mai putin. Uzura se observa imediat la orice prosoape, la suprafata lor, nu mai sunt pufoase si incep sa devina destul de „dure” la atingere. In plus, cand avem uzura mai mare isi pierd si din design, din imprimeuri sau din calitatile generale;
· Cand se vede ca au fost deja folosite, si asta de mai multe ori. Intr-o zi un client se poate spala de cel putin doua ori, asa ca va folosi prosoapele. Se mai poate sterge pe ele cand doreste. Dupa orice fel de utilizare, chiar daca prosopul e uscat se vede clar ca e folosit, miroase diferit fata de momentul in care e inlocuit cu unul nou;
· Cand avem prosoape hotel fara etichete sau care sunt patate foarte tare, indiferent unde. In circuitul hotelier prosoapele au anumite etichete, fara ele nu intra in camere. In privinta petelor, daca ele sunt pe orice parte a prosopului clientul nu le va folosi si va reclama imediat acest lucru, ceea ce nu isi doreste niciun hotelier;
· Cand au diverse gauri, rupturi, cand sunt sfasiate in anumite zone. Nimeni nu accepta astfel de prosoape si s-ar putea sa ai probleme ca hotelier daca lasi in camere asa ceva. Prosoape noi se gasesc de cumparat oricand in magazinele online cu experienta, cum este si Alpaca’s, au preturi bune si negociabile, garantii de pana la 24 de luni si livrari rapide;
· Cand se schimba tot ce tine de brand, apare alt logo, apar alte criterii de selectie ale prosoapelor de la un anumit producator de prosoape. Rebrandingul este momentul in care toate prosoapele se schimba oricum, pentru a putea fi cat mai apropiate de ceea ce scrie si este indicat in manualul de branding.
Dincolo de aceste sfaturi, prosoapele din hotel sau pensiuni se vor schimba zilnic sau chiar de doua ori pe zi, daca e cazul, pentru a asigura confortul si siguranta clientilor. Ceea ce ar trebui sa fie important pentru orice hotelier este experienta pe care un client o are in camera, indiferent cate zile sta si calitatea serviciilor oferite. Serviciile hoteliere nu se reduc doar la o camera aranjata, cu de toate, si mancare buna, ele implica si curatenie impecabila, prosoape care se schimba chiar si mai des decat e normal si lenjerii excelente pentru odihna si relaxare.
Producătorul de prosoape hoteliere, Alpaca’s, recomanda ca pe timpul pandemiei proprietarii de unități de cazare să schimbe prosoapele după fiecare utilizare!
Alpaca’s are oricand prosoape de calitate pentru hotelierii care tin la clientii lor si vor sa le ofere tot confortul posibil cat sunt cazati in camere. Toate prosoapele sunt turcesti, au calitate certificata, sunt moi si plusate, fiind doar din bumbac 100% si au rezistenta foarte mare la uzura, deci le vei schimba mai rar. Nu au scame si nu apar scame si nu vor pune probleme clientilor care au alergii.

Share
Ultima actualizare Luni, 21 Septembrie 2020 10:36
 

Sustine Sighet-Online.ro

Amount: 


Banner
Banner
Banner
DICTIONAR ONLINE:

Curs valutar


Horoscop


Vremea


Un mic zâmbet


.
.
.

©Copyright 2008 - 2013 Sighet-Online.ro    Termeni si conditii  |  Sitemap  |  RSS  |  Despre noi  |  Contact