logo

-- EDITORIAL || CULTURA || SPORT || PAGINA ELEVILOR || DINCOLO DE TISA || INTERVIU || DIASPORA SIGHETEANA || PSIHOLOGIE || CULINAR || EDITORIAL --


DN 18 Moisei-Iacobeni, finalizat în doi ani de zile. Borşenii, nemulţumiţi de amenzile primite pentru lipsa rovignetei PDF Imprimare Email 668 Afişări
Scris de InfoMM.ro   
Sâmbătă, 04 Iulie 2015 13:05

Abia peste doi ani de zile vom putea vorbi despre un drum naţional 18 la standarde europene între Moisei şi Iacobeni. Termenul de doi ani a fost dat chiar de către reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADR), prin vocea directorului Narcis Neaga.
 
Delegaţia Companiei Naţionale de Autostrăzi și Drumuri România (CNADR) a fost prezentă în Borşa în a doua zi a lunii iulie în vederea semnării contractelor de lucrări pentru reabilitarea primelor două loturi din DN 18, tronsonul Moisei-Iacobeni.
 
Vicepreședintele Consiliului Judeţean, Gabriel Zetea a precizat că până în 2016, DN 18 va fi reabilitat din Baia Sprie până la Iacobeni. Maramureşenii trebuie să ştie că se lucrează într-un ritm alert între Vadu Izei şi Mara, iar până la finele anului va fi asfalt şi pe Gutâi.
 
Odată semnate primele două contracte din cele patru, urmează ordinul de începere al lucrărilor, amenajarea de șantier, demararea execuţiei şi respectarea graficului de lucrări. Primarul orașului Borșa, Ion Sorin Timiș a subliniat că 90% din cele două loturi sunt în orașul de la poalele Pietrosului Rodnei.
 
“A fost făcută o prezentare a contractelor, cum au fost împărţite cele două loturi etc. Vorbim despre patru luni de proiectare şi 20 de luni pentru lucrările efective de execuţie. Odatăp semnate aceste contracte, urmează că cele două firme să depună garanţiile de bună execuţie, apoi se da ordinul de începere a lucrărilor şi înt5r-un final se va trece la punerea asfaltului”
 
„Am semnat contractele pentru începerea proiectării și execuției primelor două loturi ale acestui important drum național pentru maramureșeni. Până la sfârșitul acestei luni vom semna și contractul pentru lotul 3, urmând ca după rezolvarea contestației să semnăm și lotul 4, astfel ca în aproximativ doi ani, pe DN 18, să se poată circula în condiții civilizate care să asigure siguranța rutieră.
 
Împărțirea în 4 loturi a acestui contract de reabilitare a fost făcută tocmai pentru a nu repeta experiența neplăcută avută cu fostul constructor, care nu a reușit să se mobilizeze pentru a remedia problemele apărute pe întregul tronson.”, a declarat Narcis Ștefan Neaga, Director General al CNADNR SA.
 
Durata contractelor este de 48 de luni din care 24 de luni reprezintă proiectare și execuție lucrări (din care 120 de zile/ proiectare), iar 24 de luni reprezintă perioada de garanție.
 
Rovignetă: Amenzile încep să vină în Borşa
 
Amenzile pe care borşenii încep să le primească pentru lipsa rovignetei au fost un alt motiv de discuţie cu directorul CNADR, Narcis Neaga. Primarul Sorin Timiş a declarat că este vorba despre amenzile din perioada februarie-aprilie 2015, pentru că din aprilie acel punct fix de control pentru înregistrarea rovignetei din zona Moisei nu mai funcţionează.
 
“Pe lângă semnarea contractelor, s-au mai purtat discuţii cu privire la termenele de începere şi de finalizarea a reabilitării drumului DN 18, situaţia punerii în siguranţă a drumului până la începerea lucrărilor şi situaţia absurdă privind amenzile care au început să le primeasca posesorii de autovehicule care au circulat fără rovignete şi au fost înregistraţi la punctul fix de control de la Moisei în perioada februarie - aprilie 2015.
 
Asta pentru că încep oamenii să primească amenzi acasă. În cazul acestor amenzi, singura soluţie este fie să le achite, fie să le conteste în instanţă. Acel punct fix de control nu mai funcţionează din luna aprilie. Vom vedea dacă CNADR va găsi o soluţie”, a concluzionat primarul Sorin Timiş.
 
SURSA: InfoMM.ro

Share
 

Dr.Max - Farmacie

Sustine Sighet-Online.ro

Amount: 


Banner
Banner
Banner
DICTIONAR ONLINE:

Vremea


.
.
.

©Copyright 2008 - 2013 Sighet-Online.ro    Termeni si conditii  |  Sitemap  |  RSS  |  Despre noi  |  Contact